donderdag 9 juli 2015

8 juli: behang verwijderen en badkamertegels afkloppen

Voila, de woonkamer ziet er al heel wat leger uit zonder meubels en ook wat frisser, zonder het kitscherige behang.

Gisteren kregen Tom en ik hulp van Raf en Robbert. Zij braken de tegels uit de muur en vloer van de badkamer. Een hele vooruitgang, zo met meer mannen het huis te lijf gaan. Onze eerste verdieping ruikt nu wel erg muf, naar de lijm van de tegels. 
Daarnaast braken Raf en Robbert ook de deurlijsten boven uit. Tussen de lijsten en de muren vonden zij kranten van jaren geleden...

Tom en ik gingen het hardnekkige behang te lijf, met een behang-prikker, warm water en behang-oplosser (en veel geduld!). Onder het behang zit een laagje blauwe en roze verf.




1 opmerking:

  1. Badkamertegels verwijderen is zo een tijdrovende klus. Een voor een tegeltjes afkloppen... Nouja, wel leuk om te zien hoe het werk vooruit gaat.

    Behang verwijderen is eigenlijk nog erger dan badkamertegels, maar ik moet net zelf mijn badkamertegels verwijderen dus klaag ik lekker mee.

    BeantwoordenVerwijderen